Etiketter

mandag 11. november 2013

Yaris - Rustfjerner

Tegnerserier, eller striper, det er gøy det. Jeg er som jeg har nevnt tidligere, veldig glad i å lese det. Men så er det jo gøy å prøve å få laget noen striper selv også. 

Mine striper kommer ofte utfra noe som er blitt "godt sagt", eller efaringer underveis osv. Så begynner jeg å droddle en tegning, slik som den som vises nederst her. Det blir ofte på nærmest tilgjengelig ark, alt fra gul post-it lapp til hvitt A4 ark  Deretter tegner jeg droddlingen igjen med wadcom tegnebrett for å digitalisere tegningen. Å det har jeg veldig lite erfaring, så tegningene blir forhåpentligvis bedre etterhvert som jeg blir vant til å bruke det. 

Vi har vel alle erfart at det er Yaris som oftes lager kø når vi er ute å kjører, og ett par andre merker også da. (Du velger selv om du vil føle deg truffet).... hi hi :-)
Ferdig resultat. 

Droddlingen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar