Etiketter

mandag 24. juni 2013

LP - Vinyl Fat

I går var jeg på besøk hos noen venner som er skikkelig musikk og vinyl entusiaster. Hele veggene var dekorert med sjeldne flotte vinylplater, og vi hørte på flott musikk fra vinylplater deiras under besøket. Så ble det nevnt noe med fat av vinyl plate eller hva det var, men uansett jeg ble inspirert. Dette måtte jo bare prøves. Selv har jeg ikke LP spiller lenger, men jeg ville ikke bruke mine egne vinylplater, de kan jo bli verdifulle engang, og kanskje noen er det også, hva vet vel jeg? Så jeg gikk på Gjenbruken, og plukket meg 3 LP der, som jeg håper og tror ikke verdt det jeg betalte for de engang. Så da laget jeg 3 fat av de jeg kjøpte, og slik ble de. Likte du de? :-)




6 kommentarer:

  1. Håper ikke det var Bruce Springsteen som havnet i Twisten

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen fare John, her havnet det noe operette og vise greier... hi hi :-)

      Slett
  2. Operettegreier kan fint brukes til fat :-) Tøft!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant... Hi hi Tusen takk Tove :-)

      Slett