Etiketter

fredag 9. mai 2014

Bokbretting - Hjerte


Jeg lar meg lett inspirere. Plutselig kom jeg over bokbretting i en gruppe på Facebook. Dette hadde jeg aldri sett før, så det måtte jo prøves. Sammen med min gode venninne Helen, satte vi oss ned enkveld og testet ut.

Det du trenger for å brette boka er:

1 bok med minst 40 ark
1 blyant
1 linjal
.... og en god porsjon tålmodighet.

Her er link til oppskriften på hjertet som er lagt ut av Home Made by Me på Facebook. Denne viser og fremgangsmåten vi brukte for å få det til.
(Ett lite tips, i oppskriften refereres det til "side", her menes det "ark".)




Jeg har plan om å pyntet hjertet. Mange bruker bånd og tørkede blomster, og maler de. Jeg har ikke funnet ut enda hvordan jeg vil gjøre det med min, så det for eventuelt komme i ett annet blogginnlegg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar